تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 - 10:48
کد خبر : 22180

مسئولان در خدمت‌گزاری به مردم عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشند

مسئولان در خدمت‌گزاری به مردم عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین اظهار کرد: نظارت بر فعالیت دستگاه های اجرایی ضروری است و مجلس شورای اسلامی در اجرای دقیق قوانین باید نظارت جدی داشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) خمین اظهار کرد: نظارت بر فعالیت دستگاه های اجرایی ضروری است و مجلس شورای اسلامی در اجرای دقیق قوانین باید نظارت جدی داشته باشد.

امام جمعه خمین با اشاره به ایام دهه فجر بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی بر کفر جهانی بود و نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی خدمات شایسته ای ارایه داده که لازم است اقدامات نظام برای نسل امروز بازگو شود.

حسینی ادامه داد: مسئولان با اقدامات شایسته و مطلوب و خدمت به مردم باید جلوی دخالت های دشمن را بگیرند، چرا که مردم اگر انتقادی بر عملکرد مسئولان دارند اما  پشتیبان نظام هستند همان طور که اغتشاشات اخیر توسط مردم انقلابی خنثی شد.

وی خاطر نشان کرد: جای قدردانی از نمایندگان مجلس است که برای افزایش استفاده مردم از پیام رسان های داخلی با وزیر ارتباطات مکاتبه داشتند و انتظار این است که اینترنت و مدیریت بر فضای مجازی ملی باشد، چرا که در حال حاضر مدیریت شبکه های اجتماعی در دست دشمن است درحالی که باید یک شبکه ملی داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه خمین اظهار کرد: از قوه قضایه هم قدردانی لازم است که دستور برخورد جدی با قضات متخلف را صادر کردند که این یک دلگرمی برای مردم است.

حسینی تصریح کرد: برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) توسط ارتش نشانه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود و با شکست داعش، تضعیف عربستان تقویت یمن و انجام رزمایش های بزرگ، سال ۲۰۱۷ را سالی موفقیت آمیز برای نظام جمهوری اسلامی دانسته اند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه مردم آمل در سال ۶۰ بیان کرد: منافقان در این سال تصمیم گرفتند که آمل را پایگاه نظامی برای خود قرار دهند اما مردم انقلابی شهر را به سنگر تبدیل کردند و باعث شکست منافقان در نقشه خود شدند.

خطیب نماز جمعه خمین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر در امر حکومت داری گفت: در این نامه خطاب به مالک اشتر آمده است که اگر مردم تخلفی مربوط به حکومت انجام می دهند و دچار لغزش می شوند، آنها را عفو کن همان طور که مایل هستی خداوند تو را عفو کند.

حسینی افزود: در این نامه آمده است ای مالک اگر امور حاکمیت مردم به تو واگذار شده، این مسئولیت برای تو  یک آزمایش الهی است و مراقب باش که خودت را برای جنگ با خدا آماده نکنی و بدان که نیازمند عفو و رحمت پروردگارت هستی، بنابراین ما نیز امروز باید این فرمایشات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد