تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1396 - 10:47
کد خبر : 22176

امام جمعه بوشهر: مبارزه جدی با فساد در همه بخش ها ضروری است

امام جمعه بوشهر: مبارزه جدی با فساد در همه بخش ها ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مسئولان و مدیرانی که از برخورد با فساد چشم پوشی می کنند باید بدانند که این فساد در آینده دامنگیر خود آنها می شود.وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مسئولان و مدیرانی که از برخورد با فساد چشم پوشی می کنند باید بدانند که این فساد در آینده دامنگیر خود آنها می شود.
وی اظهار داشت: برخی اختلاس های بزرگ، رشوه، رانت و احتکار رخ می دهد ولی مسئولان ذیربط براحتی از آن عبور می کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه سال ها از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد، نباید فساد اقتصادی، اخلاقی و اداری در کشور وجود داشته باشد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت برنامه مدون برای برطرف کردن معضل ریزگردها که در سال های اخیر مردم برخی استان های جنوبی و غربی کشور را با مشکلات جدی روبرو کرده است، گفت: ریزگردهای در استان های خوزستان و بوشهر و برخی دیگر استان ها بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، حمل و نقل و سلامتی مردم را با مشکلات جدی روبرو کرده که باید چاره اندیشی مناسب در این زمینه صورت گیرد.
صفایی بوشهری افزود: سالهاست که برای حل مشکل ریزگردها تنها به اعزام هیات برای بررسی کانون تولید ریزگردها بسنده شده ولی اقدام عملی در این زمینه صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان اقتصادی و اشتغال موجود در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مراکز صنعتی و سایر ظرفیت های استان بوشهر باید برای حل مشکل بیکاری جوانان این استان تدبیر اساسی صورت گیرد.
صفایی بوشهری افزود: باید برای حل مشکل اقتصادی مردم از جمله معضل بیکاری و گرانی اقدام های جدی تری از سوی مسئولان صورت گیرد.
وی همچنین با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به همزمانی این دهه با ایام فاطمیه باید در برگزاری برنامه ها مراعات ایام فاطمیه صورت گیرد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد