تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 11:55
کد خبر : 22067

قانون مالیات ارزش افزوده در حال بازنگری است

قانون مالیات ارزش افزوده در حال بازنگری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، هادی قوامی امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا بر توسعه ما موثر است و مقابله با آن مورد تاکید نظام است. وی با اشاره به اینکه کرمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، هادی قوامی امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا بر توسعه ما موثر است و مقابله با آن مورد تاکید نظام است.

وی با اشاره به اینکه کرمان استانی توسعه‌گرا است و کمک می‌کنیم قانون مالیات ارزش افزوده با رضایت بخش خصوصی در کرمان و کشور اصلاح شود افزود: نشست اعضای فراکسیون توسعه صادرات غیرنفتی مجلس شورای اسلامی در کرمان بسیار نشست خوبی بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۶۷ درصد بار تکفل مالیات بر دوش تولید است و باید اصلاح شود خاطرنشان کرد: قانون مالیات ارزش افزوده در حال بازنگری است.

‌نائب رئیس فراکسیون توسعه صادرات غیرنفتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای آنکه وابستگی ما به واردات کم شود نیازمند گام‌های بزرگی هستیم که در مجلس آماده همکاری هستیم.

وی با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و شفافیت اقتصادی گفت: اقتصاد زیرزمینی و قاچاق، تولیدکنندگان و صادرکنندگان را داغ کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد