تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 12:06
کد خبر : 21932

امام جمعه بوشهر: فرهنگ سازی عفاف و حجاب نیازمند آموزش عمومی است

امام جمعه بوشهر: فرهنگ سازی عفاف و حجاب نیازمند آموزش عمومی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با اعضای بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر با بیان اینکه عفاف در ذات انسان نهفته است افزود: افزون بر خانواده بعنوان اصل و اساس ترویج عفاف و حجاب باید دستگاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با اعضای بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر با بیان اینکه عفاف در ذات انسان نهفته است افزود: افزون بر خانواده بعنوان اصل و اساس ترویج عفاف و حجاب باید دستگاه های ارتباط جمعی، روحانیت، حوزه های علمیه، مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی نیز نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.
وی یادآورشد:عفاف به معنای صیانت انسان از حریم اخلاقی ، شخصی و حفظ آبروی خود در عرصه اخلاقی است.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: اسلام بر روی عفاف و حجاب تاکید فراوان داشته و عفیف بودن و مراعات مسائل اخلاقی در نهاد انسان قرار داده شده است.
صفایی بوشهری افزود: یکی از تجلیات و امور صیانتی عفاف، حجاب است و عدم مراعات حجاب، آغازی برای سقوط اخلاقی شخص، جامعه و خانواده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: وقتی حریم عفاف و حجاب شکسته شود به طبع آن تمام حریم ها شکسته خواهد شد و یک هرج و مرج شخصیتی، خانوادگی و اجتماعی به وجود می آید.
وی افزود: عفاف و حجاب گذشته از شرع و دین، یک اصلی است که عقلانیت انسان و جامعه بر آن دلالت دارد.
صفایی بوشهری ادامه داد: بخش عظیمی از مسئله سقوط فضیلت عفاف، توسط کمرنگ و بی رنگ شدن حجاب صورت می گیرد و اکنون نیز یکی از بحران های بزرگ جوامع غربی، مسئله کاسته شدن درجه عفاف است که به مرز سقوط رسیده است.
۶۰۴۵/۷۲۱۲**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد