تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1398 - 21:10
کد خبر : 67828

وقتی آسیایی‌ها به احترام بانوی ایرانی با لباس آستین کوتاه قضاوت نکردند

وقتی آسیایی‌ها به احترام بانوی ایرانی با لباس آستین کوتاه قضاوت نکردند

نرگس افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به تجربیات خود در قضاوت در مسابقات آسیایی بزرگ‌سالان دختر و پسر ازبکستان اظهار کرد: در این رقابت‌ها به‌عنوان داوری محجبه قضاوت کردم و در آزمون ارتقای درجه دو آسیایی کاتا و کومیته حضور داشتم و به لطف خدا قبول هم شدم. وی

نرگس افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به تجربیات خود در قضاوت در مسابقات آسیایی بزرگ‌سالان دختر و پسر ازبکستان اظهار کرد: در این رقابت‌ها به‌عنوان داوری محجبه قضاوت کردم و در آزمون ارتقای درجه دو آسیایی کاتا و کومیته حضور داشتم و به لطف خدا قبول هم شدم.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: همه مدعیان جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند و رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با اشاره به اینکه با توجه به قضاوت‌های خوبی که در این مسابقات بنا به اعلام ارزیابان داشتم، مرتب به‌عنوان داور در مسابقات از حضورم استفاده شد، اضافه کرد: این اتفاق باعث افتخارم بود که توانستیم نام ایران را سر زبان‌ها بیندازم.

افضلی در واکنش به این سؤال که به‌عنوان یک داور ایرانی حجابتان در فضای این رقابت‌ها چه انعکاسی داشت، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی، داورها که کت سرمه‌ای می‌توانستند این کت را دربیاورند و لباس آستین کوتاه قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه همه داوران در مسابقات آسیایی ازبکستان به احترام حجاب بنده کت پوشیدند، اضافه کرد: داوران وقتی دیدند من با کت قضاوت می‌کنم، با لباس آستین کوتاه قضاوت نکردند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با تأکید بر اینکه حجاب باعث نشد سرداور مسابقات بنده را از قضاوت کنار بگذارد، افزود: به‌طور مرتب در مسابقات مختلف از من به‌عنوان داور استفاده می‌شد.

افضلی با اشاره به اینکه حجاب هیچ محدودیت و مانعی برای داوران ایرانی نیست، تصریح کرد: امروز روی داوران خانم ایرانی به‌خوبی حساب و از آنها برای امر قضاوت استفاده می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد