تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 6:03
کد خبر : 21878

اعلام برنامه‌های قرآنی دهه فجر محلات

اعلام برنامه‌های قرآنی دهه فجر محلات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات در دهه فجر امسال اعلام شد.حجت‌الاسلام عباس کاظمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات درباره این باره به ایکنا گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات در دهه فجر امسال اعلام شد.
حجت‌الاسلام عباس کاظمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات درباره این باره به ایکنا گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی چندین برنامه محوری در دهه مبارکه فجر امسال در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: روز ۹ بهمن، کارگاه سبک زندگی اسلامی و قرآنی با حضور استاد محسن یاراحمدی، قاری ملی از ساعت ۳ عصر در مهد قرآن برگزار می‌شود. همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تلاوت خواهند داشت.
حجت‌الاسلام کاظمی تشریح کرد:۱۱ بهمن ماه، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با همکاری مؤسسه خاتم الانبیاء برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. این جشنواره از ساعت ۹ صبح آغاز به کار خواهد کرد و کودکان و نوجوانان در رشته‌های مفاهیم، حفظ و قرائت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات افزود:۱۳ بهمن، مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد انقلاب با سخنرانی دکتر قاضی زاده، نماینده مردم مشهد در مجلس بعد از نماز مغرب در مسجد جامع علیا برگزار خواهد شد. در روز ۱۵ بهمن ماه نیز مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام دارستانی از ساعت ۲۰ در مسجد علی اصغر(ع) برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ۱۶ بهمن مراسمی با سخنرانی دکتر مهدی چمران، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمؤمنین شهرک امام خمین(ره) برگزار خواهد شد. محفل انس با قرآن در روز ۱۷ بهمن از جمله برنامه‌های قرآنی این اداره است که با همکاری موسسه قرآنی تسنیم نیم‌ور برگزار می‌شود.این محفل با قرائت قاری بین‌المللی، مهدی فروغی و گروه تواشیح بقیه‌الله در حسینیه سادات شهر نیم ور برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام کاظمی در پایان اظهار کرد:در روز ۱۸ بهمن دو محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد که هر دو محفل با قرائت مجید جیریایی، قاری ملی و گروه تواشیح تسنیم برگزار می‌شود. محفل اول ساعت ۱۰ در امامزاده محمد نخجیروان و محفل دوم بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده فضل و یحیی برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد