تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 4:58
کد خبر : 21787

تاکید شهید شفیعی بر کم‌کردن علاقه به دنیا و زیاد کردن اعتقاد به قیامت

تاکید شهید شفیعی بر کم‌کردن علاقه به دنیا و زیاد کردن اعتقاد به قیامت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، شهید حبیب‌اله شفیعی در سال ۱۳۳۹در روستای مرزیان از توابع شهرستان ازنا در خانواده‌ای مذهبی و زحمت‌کش دیده به جهان گشود.پدران او از قدیم‌الایام به پاکدستی و درستی مشهور بودند، وی تحصیلات خود را در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، شهید حبیب‌اله شفیعی در سال ۱۳۳۹در روستای مرزیان از توابع شهرستان ازنا در خانواده‌ای مذهبی و زحمت‌کش دیده به جهان گشود.پدران او از قدیم‌الایام به پاکدستی و درستی مشهور بودند، وی تحصیلات خود را در همان روستا تا مقطع ابتدایی ادامه داد.او به‌خاطر ضعف مالی مجبور شد از ادامه تحصیل دست بکشد و به پدر و مادرش در امر معاش خانواده کمک کند.
حبیب‌اله از کودکی در انجام فرایض عبادی بسیار کوشا بود و هیچ‌گاه نبود که نماز ایشان قضا شود و عموماً نمازش را به جماعت می‌‌خواند.
او پس‌از ترک تحصیل عازم تهران شد و در مدتی کوتاه بنای ماهری شد. حبیب‌اله در این دوران با انقلاب اسلامی ‌‌و افکار امام خمینی(ره) آشنا شد و با اوج‌گیری نهضت اسلامی‌‌ در تظاهرات علیه رژیم منحوس پهلوی شرکت می‌‌کرد.
وی پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی ‌‌لباس سربازی به تن کرده و عازم جبهه‌های نبرد حق علیه منافقین کوردل شد.
وی در دوران سربازی رشادت‌های زیادی از خود نشان داد به‌طوری‌که شهید سرهنگ نصیری فرمانده لشکر کردستان به وجود او افتخار و او را مورد تشویق قرار می‌‌دهد.
وی پس‌از انجام خدمت سربازی در سال ۱۳۶۰ ازدواج نمود و در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌‌ازنا در آمد.
شهید شفیعی دائماً در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و چندین بار به‌شدت مجروح شد و سرانجام در عملیات کربلای پنج در جبهه‌های شلمچه به لقاء‌الله پیوست.
فرازی از وصیت‌نامه شهید شفیعی
شهید حبیب‌اله شفیعی در وصیت‌نامه خود چنین نوشته است: «پروردگار یکتا شکر که به من این شناخت را داد که راه حق را تشخیص دهم. و در این راه پُرارزش گام بردارم تا به سعادت آخرتی برسم و من با شناخت کامل و چشم باز این راه را انتخاب کردم و به این نتیجه رسیدم که در این راه جز سعادت و خوشبختی چیز دیگری وجود ندارد.
ای عزیزان، اسلام نیاز، به فداکار دارد، قدر این انقلاب را بدانید و به خوبی‎های انقلاب فکر کنید، مقاوم و استوار باشید و در مشکلات صبر داشته باشید تا به‌خاطر نارسایی‎های دنیا دل‌سرد نشوید علاقه به دنیا را کم کنید، اعتقاد به قیامت را زیاد، در نماز جماعت‌ها شرکت کنید و همیشه به یاد خدا باشید».

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد