تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 7:40
کد خبر : 21615

انهدام ۳ باند قاچاق کالا در لرستان؛ محموله‌ ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا کشف شد

انهدام ۳ باند قاچاق کالا در لرستان؛ محموله‌ ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مبارزه قاطع با قاچاق کالا را در استان داریم. وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس آگهی استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مبارزه قاطع با قاچاق کالا را در استان داریم.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس آگهی استان سه باند تهیه قاچاق کالا که از جنوب کشور به مرکز درحرکت بود منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان ارزش محموله‌های قاچاق کشف‌شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: محموله کشف‌شده شامل لوازم‌خانگی، ابزار صنعتی و وسایل موردنیاز حوزه‌های آزمایشگاهی است که اکثراً به‌صورت مستقیم از بندر بارگیری شده است.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه امسال ۷۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۶۳ باند بزرگ و کوچک منهدم شده است؛ مبارزه با کالای قاچاق با جدیدت در محورهای مواصلاتی و هم در سطح عرضه به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

مهدیان نسب تصریح کرد: باید از مبدأ نظارت بیشتر باشد چراکه تا قبل از رسیدن به مقصد شاید بتوانیم تنها بخشی از کالای قاچاق را کشف کنیم ولی اگر در مبدأ نظارت‌ها بیشتر باشد نمی‌توانند کالای قاچاق را به مرکز کشور هدایت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد