تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 12:43
کد خبر : 21298

فرهنگیان نقش مهمی نسبت به ترویج رعایت حجاب در میان دانش آموزان دارند

فرهنگیان نقش مهمی نسبت به ترویج رعایت حجاب در میان دانش آموزان دارند

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در جمع معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان، افزود: رعایت عفاف و حجاب به فرهنگ سازی و تبیین ثمره آن نیاز دارد و این کار مهم فرهنگی و اخلاقی باید از مدارس شروع شود.وی ادامه اد: اگر دانش آموزان و به خصوص دختران به نقش و اهمیت حجاب

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در جمع معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان، افزود: رعایت عفاف و حجاب به فرهنگ سازی و تبیین ثمره آن نیاز دارد و این کار مهم فرهنگی و اخلاقی باید از مدارس شروع شود.
وی ادامه اد: اگر دانش آموزان و به خصوص دختران به نقش و اهمیت حجاب و رعایت عفت و پاکدامنی بیشتر پی ببرند، قطعا با رعایت موازین دینی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان مصون خواهند ماند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تاکید کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف فرهنگی ، موضوع بی حجابی، بدحجابی و نداشتن عفت در میان دختران را در قالب برنامه ای انجام می دهند که هوشیاری خانواده ها و فرهنگیان در برابر آنها را طلب می کند.
به گفته محی الدینی، حجاب بحث ضروری دین اسلام و اصل اساسی در مکتب حیات بخش اسلام است و آیات و روایات متعددی در قرآن کریم بر رعایت آن تاکید دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.
امام جمعه مهریز بیان کرد: حجاب بدون شک محدودیت نیست ، مصونیت است و نباید در جامعه این برداشت شود که حجاب برای بانوان محدودیت است بلکه باید اهمیت آن بیان شود.
محی الدینی از مربیان پرورشی و فرهنگیان مهریز برای فعالیت مضاعف در خصوص فرهنگ سازی حجاب و عفاف در جامعه و بین دختران در مدارس را خواستار شد.
مهریز ۱۰۰ مدرسه و ۹ هزار دانش آموز دارد که حدود نیمی از آنها در مدارس دخترانه شهرستان تحصیل می کنند.
امسال پنج همایش در خصوص لزوم رعایت حجاب و عفاف به همت مدیریت آموزش و پرورش مهریز برگزار شد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد