تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 9:35
کد خبر : 19967

حاکمیت های پایبند به ارزش های دینی در مقابل داعش قیام کردند

حاکمیت های پایبند به ارزش های دینی در مقابل داعش قیام کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، حسین فیروزی امروز سه شنبه در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی که در مجتمع ایثارسنندج برگزار شد، گفت: در توسعه فرهنگ نماز روحانیون همواره راهنمای جامعه بوده و هستند. وی با بیان اینکه فرهنگ نماز در تعالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، حسین فیروزی امروز سه شنبه در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی که در مجتمع ایثارسنندج برگزار شد، گفت: در توسعه فرهنگ نماز روحانیون همواره راهنمای جامعه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ نماز در تعالی اجتماعی و همبستگی اجتماعی و هوبت تعریف شده مسلمانان بسیار اثربخش است، عنوان کرد: بیت المقدس برای تمام مسلمانان مورد احترام است و یکی از شناسه های روح همبستگی و هویت ملت های مسلمانان و ادیان توحیدی است.

وی بیان کرد: وقتی ترامپ  با زیرپاگذاشتن موازین بین المللی به طور غیرقانونی بیت المقدس را به  نام پایتخت رژیم اشغالگر قدس نامگذاری کرد مسلمانان دنیا نسبت به این اقدام خشمگین و اعتراض کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه نمازهای جمعه  مسلمان ها را در تمام کشورهای اسلامی به قیام و روح همبستگی  فرا خواند، افزود: نماز جمعه خشم در شهرهای مختلف دنیا بعد از روز چهارشنبه ای سیاهی که ترامپ موضوع مذکور را مطرح کرد، اقامه شد.

فیروزی اضافه کرد: اقدام ذکر شده روح همبستگی را به مسلمان ها داد و انها بر علیه ظلم قیام کردند چراکه قدس هویت و متعلق به مسلمانان است.

وی عنوان کرد: راهبرد صحیح ملت های مسلمان را از فرهنگ نماز و توجه به اعتقادات و موازین دینی آنها قابل تشخیص است.

وی ادامه داد: در منطقه ما چند سالی است بواسطه سیاست های استعماری غده ای بنام داعش پدیدارشده که حمایت های مالی آمریکا و صهیونیست از این گروه تکفیری بر کسی پوشیده نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه کدامیک از دولت ها بر علیه این غده سرطانی قیام کردند، اظهارداشت: هر حاکمیتی که به ارزش ها و آموزه های نماز پایبند بوده در مقابل این غده سرطانی قیام کردندو ایران اسلامی سربلند تر از از کشورهای دیگر است چراکه هزینه هایی بر خود تحمیل کرد تا داعش را سرکوب کند.

وی عنوان کرد: روح و فرهنگ نماز در کشورما به مدیران و سربازان میدان عمل  قدرت بخشیده در این راستا قدم بردارند.

فیروزی اظهارداشت: برای تعالی فردی و اجتماعی به ترویج، تعمیق و ریشه دار کردن فرهنگ نمار نیاز جدی داریم.

وی بیان کرد: بی شک تولید محتوای فرهنگی در حوزه فضای مجازی موجب جلب توجه بیشتر مردم ما به اثرات نماز می شود و کردستان در این راستا ظرفیت فراوانی دارد و باید از آن استفاده کرد.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد