تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 11:01
کد خبر : 21100

توطئه و مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور با شکست روبرو شد

توطئه و مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور با شکست روبرو شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه خمین اظهار کرد: آمریکا همچنین در شورای امنیت مورد بی حمایتی قرار گرفت و حماسه مردم همیشه در صحنه ایران یک بار دیگر نیز باعث

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه خمین اظهار کرد: آمریکا همچنین در شورای امنیت مورد بی حمایتی قرار گرفت و حماسه مردم همیشه در صحنه ایران یک بار دیگر نیز باعث شکست آمریکا شد.

وی با اشاره به بیانات رهبری گفت: ایشان خطاب به ترامپ فرمودند این دیوانه بازی ها بدون جواب نخواهد ماند و همچنین بین خواسته های مردم و آشوب گران بایستی تفکیک قایل شد و مسئولان خواسته های مردم را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه خمین بیان کرد: انتشار خبر شورش و آشوب مردم خمین در اغتشاشات اخیر از سوی شبکه های معاند و ماهواره ای کذب محض بود.

حسینی با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: شورای انقلاب فرهنگی نهاد بزرگ و مئعولیت پذیری است که انتظار می رود حساسیت بیشتری نسبت به فرهنگ دینی نشان دهند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی امروز با فرهنگ اخلاق دینی فاصله دارد و انتظار می رود این نهاد با سیاست گذاری برای نهادینه کردن فرهنگ انقلاب اسلامی تلاش کند.

خطیب نماز جمعه خمین با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در رابطه با حکومت داری مصر خاطر نشان کرد: در این نامه وظایف مردم و مسئولان به درستی مشخص شده است که نیازمند تامل است.

حسینی بیان کرد: در این نامه خطاب به مالک اشتر آمده است؛ در امر حکومت داری خراج را جمع آوری با دشمنان مصر جهاد و کشور مصر را آباد کن.

وی اظهار کرد: در این نامه همچنین سفارش شده که مسئولان در صداقت و تقوا باید از مردم سبقت بگیرند، چرا که سعادت انسان در گرو عمل به احکام الهی است.

امام جمعه خمین عنوان کرد: حضرت علی( ع) در این نامه خطاب به مالک اشتر دوری از زرق و برق دنیا و شکست خواهش های نفسانی را امر کرده است.

خطیب نماز جمعه خمین همچنین به سالروز و گرامیداشت یاد شهادت فداییان اسلام، نواب صفوی برادران واحدی، ذوالقدر و طهماسبی که مجاهدانه در راه اسلام قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند  اشاره کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد