تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 10:12
کد خبر : 17041

اگر فضای مجازی را مدیریت نکنیم، دشمنان نسبت به مدیریت آن اقدام می‌کنند

اگر فضای مجازی را مدیریت نکنیم، دشمنان نسبت به مدیریت آن اقدام می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور از برگزاری اجلاس نماز در فضای مجازی در ماه آینده در این شهرستان  خبر داد و افزود: با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز باید به‌نوعی مدیریت و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور از برگزاری اجلاس نماز در فضای مجازی در ماه آینده در این شهرستان  خبر داد و افزود: با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز باید به‌نوعی مدیریت و به نحو احسن بهره‌برداری شود، اگر امروز ما این فضا را برای جوانان مدیریت نکنیم دشمنان نسبت به مدیریت آن اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که برگزار شد در خصوص برنامه‌های اجلاس نماز صحبت شد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: نماز ریشه حیات انسان است پس باید همه ما در خصوص نماز و برنامه‌های مرتبط با این موضوع کوشاباشیم.

انتظار داریم تمام مسئولین به برگزاری اجلاس نماز نظر ویژه‌ای داشته باشند

امام‌جمعه فارسان بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اجلاس نماز برای ماه آینده بوده که این اجلاس با موضوع نماز و فضای مجازی برگزار خواهد شد و انتظار داریم همه مسئولان به این موضوع نظر ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم برنامه را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

 باید از فضای مجازی به‌عنوان ابزار استفاده شود و با نماز تلفیق کرد

وی گفت: فضای مجازی فضای مهم، قابل پرداختن و درواقع فضای حقیقی است که کل فضای زندگی را اشغال کرده و همگی به مزیت‌ها و تهدیدات آن واقف هستیم.

وی تصریح کرد: فضای مجازی عرصه گسترده‌ و درمان و خروج جوانان از آن سخت است چراکه آسیب‌های فضای مجازی گریبان گیر جوانان شده است.

وی با تأکید بر غفلت نکردن از فضای مجازی تأکید کرد: باید از فضای مجازی به‌عنوان ابزار استفاده شود و با نماز تلفیق کرد تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی در امان بماند.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد