تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 17:45
کد خبر : 20842

کشف بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران/ شناسایی ۶۴۷ واحد مختلف

کشف بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران/ شناسایی ۶۴۷ واحد مختلف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق طی نه ماهه نخست سال‌جاری در مازندران خبر داد. وی افزود: پیرامون طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، تعداد ۷ هزار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق طی نه ماهه نخست سال‌جاری در مازندران خبر داد.

وی افزود: پیرامون طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، تعداد ۷ هزار و ۵۰ واحد خرده، عمده فروشی و شرکت‌های پخش استان تا پایان آذر ماه سال‌جاری مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه از این تعداد بازرسی، ۶۴۷ واحد متخلف شناسایی شد، اظهار کرد: پرونده تخلف این واحدها به ارزش ۲۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۰۰ ریال تشکیل و جهت صدور رأی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده است.

محمدپور خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، تعداد ۱۱ هزار و ۶۱۰ مورد بازرسی از واحدهای خبازی سراسر استان صورت گرفت، که منجر به شناسایی تعداد یک‌هزار و ۱۵۳ واحد متخلف شد.

وی در پایان اذعان کرد: پرونده تخلف این واحدهای خبازی به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۳۰ ریال تشکیل و جهت صدور رأی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.    

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد