تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 8:18
کد خبر : 20575

ورود خدام حرم حضرت معصومه به دیار شهید رئیسعلی دلواری

ورود خدام حرم حضرت معصومه به دیار شهید رئیسعلی دلواری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله درویشی مسئول ستاد نماز جمعه دلوار در گفتگو با سپاس ، با بیان اینکه خادمان حرم حضرت معصومه (س) بیش از ۸ عنوان برنامه در دلوار اجرا می کنند، اظهار داشت: عمده برنامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله درویشی مسئول ستاد نماز جمعه دلوار در گفتگو با سپاس ، با بیان اینکه خادمان حرم حضرت معصومه (س) بیش از ۸ عنوان برنامه در دلوار اجرا می کنند، اظهار داشت: عمده برنامه های تدارک دیده شده در طول این دو روز، دیدار با دانش آموزان، سالمندان، بیماران، جانبازان و شرکت در برنامه های مذهبی است.

وی بیان کرد: خدام حرم حضرت معصومه (س) در سفر خود به دیار شهید رئیسعلی دلواری این بار به  روستاهای همجوار دلوار نیز سفر خواهند کرد و در جمع مردم به ویژه سالمندان  این روستاها نیز حضور می‌یابند.

درویشی با تشریح برنامه های خادمان در طول این دو روز بیان کرد: امروز (پنج شنبه) حضور و استقبال از این خادمان با حضور اقشار مختلف مردم دلوار درموزه شهید رئیسعلی دلواری واجرای برنامه های این گروه با حضور در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی  شهر دلوار در  کوی تیمور آباد آغاز می شود و سپس در دبیرستان شهید بهشتی، دبیرستان ۲۲ بهمن،  دیدار با جانبازان ، حضور در خانواده شهید احمدی جوان وهیئت طاها در روستای جائینک حضور می یابند.

وی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه  دلوار و بسیجیان یکی از پایگاه های مساجد  بخش دلوار نیز از ویژه برنامه های خادمان حرم حضرت معصومه (س) در این دیارحماسی است.

این مسئول ابراز کرد: برنامه های خادمان حرم حضرت معصومه (س) را شامل مدیحه سرایی، قرائت زیارت حضرت معصومه (س)، نوحه سرایی، اهدای بسته های تبرکی و … اعلام کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد