تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 6:53
کد خبر : 20557

رسیدگی به پنج هزار و ۸۹۹ پرونده کالا و خدمات در تعزیرات قزوین

رسیدگی به پنج هزار و ۸۹۹ پرونده کالا و خدمات در تعزیرات قزوین

محمود احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت ۴۰۵ پرونده قاچاق کالا و ارز و ۱۹۰ پرونده بهداشتی و درمانی و دارو مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.وی، درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های وارد شده را ۹۹ درصد اعلام کرد و

محمود احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت ۴۰۵ پرونده قاچاق کالا و ارز و ۱۹۰ پرونده بهداشتی و درمانی و دارو مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.
وی، درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های وارد شده را ۹۹ درصد اعلام کرد و افزود: با بررسی این پرونده ها متخلفان به پرداخت ۸۵ میلیارد ریال محکوم شدند.
احمدی ادامه داد: در بخش کالاهای قاچاق طی این مدت شاهد افزایش پرونده های مربوط به دخانیات نسبت به سال گذشته بودیم به گونه ای که دخانیات در بین پرونده های قاچاق جایگاه اول را داشته است که این می تواند یک زنگ خطر برای سلامت مردم باشد.
وی افزود: در بخش پرونده های صنفی نیز درج نشدن قیمت و صدور فاکتور، گران فروشی و کم فروشی از بیشترین پرونده های تشکیل شده بوده اند.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا است.
۷۳۸۸*۳۰۱۳
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد