تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 11:10
کد خبر : 20494

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق دستگاه‌های چاپ و تکثیر در مراغه

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق دستگاه‌های چاپ و تکثیر در مراغه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضا اصلانی‌فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: ماموران مبازره با قاچاق کالا و ارز در راستای مبازره با قاچاق کالاهای خارجی به کشور دو محموله شامل دستگاه‌های چاپ و تکثیر و لاستیک خارجی را کشف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضا اصلانی‌فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: ماموران مبازره با قاچاق کالا و ارز در راستای مبازره با قاچاق کالاهای خارجی به کشور دو محموله شامل دستگاه‌های چاپ و تکثیر و لاستیک خارجی را کشف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این محموله ها ۲۲ دستگاه، انواع دستگاه‌های چاپ و تکثیر به ارزش ۵ میلیارد ریال و ۱۵۰ عدد لاستیک خودروبه ارزش یک میلیارد ریال کشف شده است.

اصلانی‌فر گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و دو دستگاه کامیون توقیف و پس از تشکیل پروند متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید داخلی انجام می‌شود، افزود: محور مواصلاتی مراغه – هشترود از مسیرهای قاچاق کالا ماموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی مسیر را برسودجویان و فرصت‌طلبان بسته‌اند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد