تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 5:36
کد خبر : 20439

اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه، چهارم دی در آذربایجان غربی

اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه، چهارم دی در آذربایجان غربی

** دومین کلیسای تاریخی جهان در ارومیه میزبان دیرینه جشن میلاد مسیح(ع)آئین مربوط به میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) موسوم به 'عشای ربانی' از دیرباز و همزمان با ۲۵ دسامبر /۴ دی/ در کلیسای تاریخی ننه مریم ارومیه به عنوان دومین کلیسای جهان پس از 'بیت لحم' برگزار می شود و آشوریان ارومیه سنت دیرینه

** دومین کلیسای تاریخی جهان در ارومیه میزبان دیرینه جشن میلاد مسیح(ع)
آئین مربوط به میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) موسوم به 'عشای ربانی' از دیرباز و همزمان با ۲۵ دسامبر /۴ دی/ در کلیسای تاریخی ننه مریم ارومیه به عنوان دومین کلیسای جهان پس از 'بیت لحم' برگزار می شود و آشوریان ارومیه سنت دیرینه نیایش و احترام به مقام شامخ آن حضرت را به جا می آورند.

** ۳۵ هکتار از منطقه حفاظت شده نوروزلو در میاندوآب طعمه حریق شده است
رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: بر اثر آتش سوزی شامگاه روز گذشته در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو، حدود ۱۶ هکتار در منطقه آیدیشه و ۱۹ هکتار از نیزارهای روستای مشیرآباد طعمه حریق شده است.

** آئین عشای ربانی میلاد مسیح (ع) در ارومیه برگزار شد
آئین عشای ربانی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) همزمان با ۲۵ دسامبر /۴ دی/ با حضور کشیش کلیسای شرق آشور در کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد.

** دوازدهمین اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در ارومیه آغاز شد
سرپرست اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان کشور و دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: دوازدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی در بخش روئینگ بزرگسالان با حضور ۶ ورزشکار از امروز/دوشنبه/ به مدت ۱۴ روز در ارومیه آغاز شد.

** کشف ۱.۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان خوی کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

** معاون استاندار آذربایجان غربی: مسیحیان در جنگ و انقلاب به خوبی درخشیدند
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسیحیان در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بخوبی درخشیدند و وجود ۱۰۰ شهید از جامعه مسیحی گواه روشنی بر این ادعاست.

۸۱۳۵/ ۲۰۹۳ **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد