تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:18
کد خبر : 20053

علت عدم پیگیری سدسازی ترکیه در مرزهای ایران/تسریع درانتصاب رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

علت عدم پیگیری سدسازی ترکیه در مرزهای ایران/تسریع درانتصاب رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده قرائت کرد، به شرح زیر است: *سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند به وزیر راه و شهرسازی: علت توقف مجدد پروژه بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی خاتم شوشتر. *احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده قرائت کرد، به شرح زیر است:

*سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند به وزیر راه و شهرسازی: علت توقف مجدد پروژه بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی خاتم شوشتر.

*احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز به وزیر امور خارجه: چرا بعد از سپری شدن دو سال سفیر برای بلغارستان تعیین نشده  است؟

*اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر به وزیر نیرو: با توجه به نیاز ضروری کشاورزان به آب علیرغم دستور  شما، مسئولین استانی و  آب و برق خوزستان همکاری برای بازشدن سد زهره و جراحی ندارند؟

*شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: اعزام هیاتی فوری جهت بررسی و تعیین تکلیف پروژه مجتمع فرهنگی ارشد نظامی دریایی سیرجان.

*سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی: وضعیت بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است و وضعیت مدیریتی مدیران تحت الامر نامطلوب است.

*محمد حسینی نماینده تفرش و آشتیان، محمد دهقان نماینده طرقبه، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد و کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا  به وزیر کشور: تسریع در انتصاب رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  همچنین نظارت و بررسی قاچاق فرآورده های نفتی به مرزهای شرقی.

*سید محسن علوی نماینده لامرد به وزیر صنعت، معدن و تجارت: به چه دلیل شرکت های پیمانکار طرف قرار داد با ایمیدور  در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برخلاف ماده ۴۷ برنامه ششم اقدام به جذب نیروهای غیر بومی کرده اند؟

*حجت الاسلام احمد مازنی و علی مطهری نمایندگان تهران و همچنین ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت عقب نشینی از نمایش قانونی فیلم «عصبانی نیستم ».

*عبدالله سامری نماینده خرمشهر به وزیراقتصاد: علت این همه بی حرمتی از سوی رییس گمرک ایران چیست؟

*علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر به وزیر نیرو: سوء مدیریت در معاونت آب آن وزارت خانه باعث شده مردم با مشکل جدی مواجه باشند امروز مردم نسبت به آب شرب و کشاورزی امیدیه و بندر امام ناراضی هستند.

*حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر نیرو: علت عدم اصلاح شبکه توزیع برق معابر روستایی  و نیز علت عدم رسیدگی به وضعیت آب رسانی شرب روستایی.

*داوود محمدی نماینده قزوین به وزیر کار: اعمال بند ب ماده ۷ قانون هدفمندی یارانه ها به منظور کمک به بیمه رانندگان در عرصه حمل و نقل درون و برون شهری.

*شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر کار: بی توجهی و ضعف اداره کل استان باعث عدم اشتغالزایی شده است.

*احمد مرادی نماینده بندر عباس به وزیر ورزش: بی توجهی و عدم صیانت از تیم های ورزشی در هرمزگان باعث ناراحتی مردم شده است.

*امیر خجسته نماینده همدان، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین و محمد جواد کولیوند نماینده کرج به وزیر اقتصاد: توجه ویژه به مبارزه با فساد و قاچاق کالا در مبادی رسمی کشور.

*محمد حسین فرهنگی، احمد علیرضا بیگی، زهرا ساعی، محمد اسماعیل سعیدی و شهاب الدین بیمقدار نمایندگان تبریز به وزیر کشور و دادگستری: ضرورت رفع پلمب و آغاز فعالیت مجدد ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی.

*قاسم احمدی نماینده نوشهر و چالوس به وزیرنفت: تسریع در عملیات گاز رسانی کجور، به وزیر جهاد کشاورزی:‌ علت کندی مهار آتش سوزی جنگل های منطقه کجور چیست؟

*فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب به رییس جمهور: دستور صدور احکام حقوق و مزایای ایثارگری کارکنان زمان جنگ غرب استان کرمانشاه. 

*سید احسن علوی نماینده کامیاران و سنندج به وزیر علوم: علت عدم عدالت در پذیرش دانشجویان بومی.

*نادر قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیرآموزش و پر ورش: لزوم تسریع در پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان خارج از کشور.

*نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا به وزیر تعاون،‌ کار تعاون و رفاه اجتماعی: اصلاح تحقیق و تفحص از صنعت دخانیات ایران یک ضرورت کلی است نه شرکت دخانیات.

* کولیوند نماینده کرج، عزیز اکبریان و بهمنی به وزیر علوم: تعیین تکلیف دانشگاه خوارزمی از نظر محل استقرار و کار در کادر هیات علمی و دانشجویان.

*محمودزاده نماینده ارومیه به وزیر امور خارجه: دلیل عدم پیگیری سد سازی کشور ترکیه در مرزهای کشور ایران بر خلاف قوانین بین المللی چیست؟ همچنین به وزیر جهاد کشاورزی:  دلیل عدم تحویل به موقع  چغندر کشاورزان در آذربایجان غربی چیست؟

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد