تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 7:45
کد خبر : 20018

همایش نماز جمعه و آسیب های نوپدید اجتماعی در گرگان

همایش نماز جمعه  و آسیب های  نوپدید اجتماعی در گرگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کلاله در همایش نماز جمعه و آسیب های نوپدید اجتماعی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان شرکت کردند. حجت الاسلام ابوالفضل عامری رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کلاله در همایش نماز جمعه و آسیب های نوپدید اجتماعی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان شرکت کردند.

حجت الاسلام ابوالفضل عامری رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: ترویج اقامه نماز و تقویت نمازجمعه برای حضور گسترده تر اقشار مختلف نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

حجت الاسلام عامری افزود: ستادهای نمازجمعه باید از نیروهای خلاق و مؤمن بهره مند شوند.

وی گفت: همچنین باید در استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، با تقویت باورهای دینی، تقویت نماز های جمعه و جماعت در کاهش آسیب های نوپدید اجتماعی گام برداشت.

وی در پایان افزود: برای جذب جوانان و آشنایی آنها با آموزه های دینی باید از راهها و شیوه های جدید بهره گرفت، زیرا امروزه آشنایی و استفاده از فضای مجازی برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

انتهای پیام /ح

 

آسیب های نوپدید اجتماعی و کمک امامان جمعه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد