تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 7:45
کد خبر : 20014

اجلاس نماز در شان و جایگاه فریضه الهی نماز برگزار خواهد شد

اجلاس نماز در شان و جایگاه فریضه الهی نماز برگزار خواهد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح چهارشنبه در نشست خبری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: بر همکاری و تعامل بیشتز دستگاه های اجرایی و شهرداری ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح چهارشنبه در نشست خبری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: بر همکاری و تعامل بیشتز دستگاه های اجرایی و شهرداری ها و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای تبلیغات محیطی در سطح شهر بندرعباس در شأن و جایگاه نماز تاکید کرد.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی استان هرمزگان پای کار بودند. در سطح شهر به به وسیله بیلبورد اطلاع رسانی شد. همچنین از طریق رسانه های مکتوب و مجازی آثار و تولیدات مرتبط با نماز اطلاع رسانی شد.

حجت الاسلام انصاری راد همچنین تاکید کرد: قائم مقام بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و فضای مجازی نیز تاکید موکدی بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی استان در خصوص انجام تبلیغات محیطی سطح شهر داشته باشد.

رئیس کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز گفت: می بایست اهتمام ویژه ای به فریضه الهی نماز داشته باشیم و در حال حاضر که استان هرمزگان توفیق میزبانی اجلاس نماز را یافته است باید اجلاسی را در شأن و جایگاه این فریضه الهی برگزار کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد