تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:47
کد خبر : 143338

مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در تحقق جهش تولید حمایت کنند

مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در تحقق جهش تولید حمایت کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اراک ، علی حسین رعیتی فرد  در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو اراک در جمع خبرنگاران افزود: نیاز است مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اراک ، علی حسین رعیتی فرد  در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو اراک در جمع خبرنگاران افزود: نیاز است مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر سهامدار و سهامداری سازمان تامین اجتماعی، با دستور آیت‌الله رئیسی گشایش اعتبار برای هپکو صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی نیز حل شده است.

وی بیان کرد: با رقم خوردن اتفاقات خوب در این شرکت، آینده خوب و روشنی برای آن متصور است و امید است که چرخ هپکو پر رونق تر از گذشته بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شرکت هپکو محصول محور است و در صورتی‌ که هپکو سفارش تولید محصول داشته باشد، دغدغه کارگران رفع می‌شود و هپکو با این قدرت و توان متخصصان می‌تواند با تولیدات متنوع، نیازهای حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند.

رعیتی فرد اظهار داشت: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایینی فعالیت دارد و امید است با گشایش‌هایی که در حال انجام است، ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش یابد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مدیران این صنعت نیز باید بازاریابی و برنامه‌ریزی مناسبی برای دریافت سفارش محصولات داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد