تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 11:50
کد خبر : 19987

از ائمه جماعات مدارس بندرترکمن تقدیر شد

از ائمه جماعات مدارس بندرترکمن تقدیر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، این مراسم با حضور سید رضا حسینی،رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان و ائمه جماعات مدارس بندرترکمن برگزار شد. در این مراسم رئیس اداره قرآن،عترت و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، این مراسم با حضور سید رضا حسینی،رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان و ائمه جماعات مدارس بندرترکمن برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: حوزه های علمیه و ادارات آموزش و پرورش باید ضمن همکاری و تعامل نمادی از وحدت باشند .

وی افزود: ائمه جماعات باید با همکاری مدیران و معاونین مدارس،تلاش کنند که نماز جماعت در مدارس با شکوه برگزار شود و دانش آموزان با شرکت در این مجالس به حضور در نماز جمعه تشویق شوند.

حسینی همچنین بر تشکیل شورای قرآن تاکید کرد و خاطرنشان ساخت:تشکیل شورای قرآن می تواند کمک شایانی به ترویج و گسترش قرآن و قرآن خوانی و گرایش جوانان به مسائل دینی و مذهبی کند.

شایان ذکراست در پایان مراسم ازائمه جماعات مدارس شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد