تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 15:11
کد خبر : 116812

ساخت دو باب خانه محروم در میاندوآب از سوی جهادگران

ساخت دو باب خانه محروم در میاندوآب از سوی جهادگران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دو باب خانه نوساخت محروم در روستای نصیرکندی از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی که به همت دانشجویان جهادگر میاندوآبی ساخته شده بود، با حضور حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور افتتاح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دو باب خانه نوساخت محروم در روستای نصیرکندی از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی که به همت دانشجویان جهادگر میاندوآبی ساخته شده بود، با حضور حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور افتتاح و تحویل این دو خانواده داده شد.

خدمت رسانی جهادگران در مناطق محروم

پیام دلالیان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب اظهار داشت: گروه‌های جهادی شهید امینی و شهید حججی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب جزو دو گروه جهادی دانشجویی استان آذربایجان غربی هستند که از همان روز اول سال ۱۴۰۰ باحضور در مناطق محروم این شهرستان به شناسایی دو خانواده مستضعف پرداختند و با همت جهادی و مطالبه گری از مسئولین و سازمان‌های میاندوآب هزینه‌ی ساخت این دوخانه را به شکر الهی توانستند مهیا کنند و نیمه اول فروردین تمام نشده، ۴۰ دانشجوی جهادگر با ایثار و روحیه جهادی خود دل و توان خود را برای شاد کردن دل این دو خانواده به کار بستند و بعد از گذشت ۲ ماه، دانشجویان جهادگر میاندوابی طی تلاش خستگی ناپذیر خود توانستند کار شروع کرده‌ی خود را بالاخره به انتهای مقصد برسانند.

وی افزود: حال بعد از گذشت دو ماه، این دوخانه نوساخت با حضور حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی افتتاح و تحویل این دو خانواده داده شد.

امین پلنگی مسئول گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی میاندواب اظهار داشت: اعزام نیرو‌های بسیجی دانشجو به مناطق محروم بدون توجه به قومیت و نژاد و مذهب برای کمک به همنوعان کار بسیار خداپسندانه‌ای است که باعث دلگرمی مردم در نقاط محروم می‌شود.

پلنگی خاطرنشان کرد: این چنین کار‌هایی انسانیت را به رخ همه می‌کشد که برخی حاضرند برای همنوعان خود از استراحت و یا مال خود بگذرند تا محرومین نیز از زندگی خود لذت ببرند. شما با حضور میان جهادگران بسیجی واقعاً صفا و صمیمیتی که در کتاب‌ها درباره دوران دفاع مقدس نگارش شده را میان بچه‌ها مشاهده می‌کنید.

در ادامه هادی زینال زاده، مسئول گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی میاندوآب گفت: بسیجیان باید بدانند که اشتغال فقط کار کارمندی نیست بلکه می‌توانند با نگاهی مثبت از توان خود برای کمک به افراد نیازمند و محروم استفاده کنند و در عین حال با ایجاد چرخه اقتصاد روستایی ضمن ایجاد اشتغال برای روستائیان درآمدی نیز برای خود کسب کنند.

زینال زاده ادامه داد: دانشجویان بسیجی که حضور آن‌ها برای پیشبرد اردو‌ها در مناطق محروم نیاز بوده و از آن‌ها درخواست شده، بدون هیچ چشم‌داشتی پیشگام بوده‌اند که این حضور جوانان بسیجی در مناطق محروم و دورافتاده پیام فرهنگی انقلاب اسلامی را به گوش مردم می‌رساند.

هدف اردو‌های جهادی خدمت به مردم است

در پایان حمید بالایی جانشین بسیج دانشجویی کشور در مراسم افتتاح این دو پروژه جهادی گفت: دانشجویان جهادگر باید با روحیه و تفکر جهادی از حداقل امکانات موجود نهایت بهره مندی را برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مردم را انجام دهند.

بالایی تصریح کرد: هدف اردو‌های جهادی خدمت به مردم است و هیچ قشری مانند دانشجو نمی‌تواند، با این انگیزه، خدمات را با این گستره و به بهترین وجه به مردم ارایه دهد.

جانشین بسیج دانشجویی کشور تاکید داشت: دانشجو، قشر بصیر و پرچمدار انقلاب اسلامی است که پیام انقلاب توسط همه این افراد ساری و جاری می‌شود.

وی با بیان این که دانشجویان جهادگر در راه خدا و بدون هیچ چشم داشتی کار می‌کنند، گفت: هر کاری که برای رضای الهی باشد، خیر و برکت پیدا می‌کند و ماندگار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد