تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 6:44
کد خبر : 19924

برخوردبا فروشندگان لوازم آرایش قاچاق درقالب مشاور پوست در ورامین

برخوردبا فروشندگان لوازم آرایش قاچاق درقالب مشاور پوست در ورامین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عباسعلی سعیدیان، صبح سه شنبه در جلسه کمیسون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا که در فرمانداری ورامین و با حضور اعضاء تشکیل بر لزوم مقابله با قاچاق کالا و ارز برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عباسعلی سعیدیان، صبح سه شنبه در جلسه کمیسون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا که در فرمانداری ورامین و با حضور اعضاء تشکیل بر لزوم مقابله با قاچاق کالا و ارز برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این جلسه با محوریت قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی تشکیل شده است.

سعیدیان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومت، تولید و اشتغال بر حمایت از صنوف خرد بیان داشت: لازم است در این زمینه آگاهی بخشی به صنوف مختلف در خصوص تبعات توزیع کالای قاچاق صورت بپذیرد.

وی در ادامه گفت: مسئولان مربوطه باید برخورد قانونی با توزیع کنندگان عمده ی کالای قاچاق را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار داده و به صورت مستمر بر بازار نظارت داشته باشند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان بهداشتی، مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، آسیب های جبران ناپذیری به افراد وارد می کند لذا در این حوزه برخوردها باید جدی تر و بدون اغماض صورت بگیرد.

سعیدیان با اشاره به فرهنگ سازی به عنوان دیگر اقدام مقابله با قاچاق کالا گفت: برخی از افراد با حضور در محلات مختلف تحت عنوان مشاور پوست و مو اقدام به فروش لوازم آرایش قاچاق می کنند که باید با این افراد نیز برخورد قانونی صورت گیرد.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد