تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 9:36
کد خبر : 19882

کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در شبستر

کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در شبستر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیاوش علی فام فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با به کارگیری حداکثر توان و کلیه امکانات یگان های انتظامی شهرستان شبستر اجرا شد. وی افزود: در این طرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیاوش علی فام فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با به کارگیری حداکثر توان و کلیه امکانات یگان های انتظامی شهرستان شبستر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری، ۴ خودرو سواری را متوقف و در بازرسی از آنها مقدار ۳۵۰ کیلو خشکبار، ۴۰۰ کیلو شکلات صبحانه و هزار و ۲۰۰ ثوپ البسه قاچاق کشف کردند.

علی فام ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های اصلی پلیس است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد