تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 13:29
کد خبر : 19792

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ازنا کشف شد

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ازنا کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ازنا، سرهنگ باقر صفرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین نیروی انتظامی در حین گشت زنی در محور ازنا – شازند به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و دستور ایست و بازرسی دادند. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ازنا، سرهنگ باقر صفرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین نیروی انتظامی در حین گشت زنی در محور ازنا – شازند به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و دستور ایست و بازرسی دادند.

وی با اشاره به کشف اجناس خارجی در این کامیون افزود: پس از بازرسی از دستگاه مورد نظر تعداد ۲۰۰عدد باتری خارجی ساخت کشور چین کشف شد که فاقد مدارک گمرکی بود؛ ارزش کالای کشف شده ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کارشناسی شده و نیروی انتظامی راننده ماشین را متهم و به همراه کالای کشف شده به دادسرا ارجاع داد.

فرمانده نیروی انتظامی ازنا با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با متخلفان گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق فرد دستگیر و کالای ضبط شده توقیف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد