تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 7:56
کد خبر : 19768

تعلل در مبارزه با قاچاق کالا تعطیلی واحدهای تولیدی را رقم می‌زند

تعلل در مبارزه با قاچاق کالا تعطیلی واحدهای تولیدی را رقم می‌زند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر شنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: مبارزه با قاچاق کالا از ضرورت های کار بخصوص در کشوری است که می خواهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر شنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: مبارزه با قاچاق کالا از ضرورت های کار بخصوص در کشوری است که می خواهد اقتصاد مقاومتی را اجرا کند و تولید آن آسیب دیده و می خواهد اشتغال را احیا و ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در قاچاق کالا اگر مبارزه جدی نباشد باید شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران باشیم، گفت: مقام معظم رهبری به درستی بیان داشتند که وقتی کالایی در کشور تولید می شود نباید مشابه آن وارد کشور شود.

استاندار همدان با بیان اینکه این بحث را با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم که این واردات با مجوز است تا چه رسد به قاچاق، گفت: آسیب رسان ترین کار به اقتصاد کشور، قاچاق است زیرا تاثیر آن تاسر سفره مردم می رود.

نیکبخت عنوان کرد: مبارزه با قاچاق هم در دنیا و هم در آخرت به عنوان کار نیک ما محسوب خواهد شد.

استاندار همدان بااشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی و اطلاعات بخوبی مبارزه با قاچاق کالا را انجام می دهند و تلاش شبانه روزی دارند، گفت: باید شاهد تحول و تصمیم گیری منطقی به جای حفظ وضع موجود و وضعیت گذشته در سازمان اموال تملیکی باشیم.

نیکبخت بابیان اینکه از عملکرد گمرک ناراضی نیستیم اما باید در تعیین تکلیفها سریع تر عمل کند، گفت: بهبود وضعیت انبارها را از تهران پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه در تعیین تکلیف کالاها باید سرعت عمل باشد، گفت: در رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی نیز باید تسریع داده شود.

استاندار همدان با بیان اینکه صدا و سیما و رسانه ها باید در مذمت قاچاق و اینکه کار قاچاق مذموم است و عقلی و شرعی به اقتصاد کشور ضربه می زند ورود کنند و آسیب کالاهای قاچاق به لحاظ بهداشتی برای مردم روشنگری شود، گفت: مردم اگر کالای قاچاق نخرند، این تخلف کم خواهد شد.

نیکبخت گفت: اگر مردم از مضرات قاچاق مطلع شوند، وطن پرستی اجازه خرید کالای قاچاق را نخواهد داد و رسانه ها بخصوص صدا و سیما در این زمینه نقش اساسی دارند.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان برای تجهیز انبارها اعلام آمادگی کرده و بازدیدی از آنها انجام خواهند داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد