تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1396 - 11:56
کد خبر : 19700

سابقه بد انگلیس علیه ایران/مسئولان هوشیار باشند

سابقه بد انگلیس علیه ایران/مسئولان هوشیار باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشتگرد، با اشاره به اینکه نماز جمعه بهترین جایگاه معرفت پذیری است، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش، نوجوانان را هر هفته به نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشتگرد، با اشاره به اینکه نماز جمعه بهترین جایگاه معرفت پذیری است، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش، نوجوانان را هر هفته به نماز جمعه بیاورد، دانش آموزان نسبت به امور کشور آگاه می شوند.

امام جمعه هشتگرد در ادامه با بیان اینکه شجاعترین انسان ها کسی است که بر هوای نفس خود پا گذارد، عنوان کرد: علیرضا کریمی قهرمان کشتی ایران با اینکه به راحتی می توانست در رشته ورزشی خود قهرمان جهان باشد، به خاطر آرمان های انقلاب و اهداف جمهوری اسلامی از شهرت و کسب مدال طلا گذشت.

وی در بخش دیگری با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، گفت: کشور انگلیس در طول تاریخ سابقه بسیار بدی علیه جمهوری اسلامی داشته است و این نشان دهنده لزوم هوشیاری مقابل این کشور است.

حجت الاسلام ناطقی با اشاره به سابقه کشور انگلیس در استعمار گری، تاکید کرد: این کشور به خاطر نفوذ در خاورمیانه اسرائیل را به منطقه آورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: انگلیس در جلسات مخفی خود از تجزیه عراق، سوریه و لیبی سخن به میان می آورد و این نشان از پلید بودن این کشور است.

به گفته امام جمعه هشتگرد اینکه انگلیس سمت ایران آمده و علیه ما چیزی نمی گوید به دلیل ترس از جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انگلیس فرقه های وهابیت و بهاییت را در ایران به وجود آورد، گفت: سابقه بد این کشور علیه ایران نشان از لزوم توجه و هوشیاری مسئولان دارد.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به اینکه ایران مرکز تمدن اسلام در جهان است، تصریح کرد: تمام پیشرفت های جمهوری اسلامی به دلیل وجود رهنمود های رهبر معظم انقلاب، نخبگان و مردم دانا و آگاه است.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی از پیشرفت ایران می ترسند، به همین منظور از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران نمی گذرند و برای تحقق اهداف خود از تمام ابزارهای موجود استفاده می کنند و این به لزوم هوشیاری مقابل شیطان بزرگ تاکید دارد.

حجت الاسلام ناطقی با اشاره به اهمیت دانشجویان برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همبستگی میان حوزه های علمیه و دانشگاه ها موجب ترس بیشتر دشمنان اسلام شده است زیرا با این همبستگی آگاهی جوانان نسبت به امور افزایش می یابد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد