تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 5:25
کد خبر : 19532

برنامه‌های مقابله با قاچاق کالا در استان مرکزی تشدید شود

برنامه‌های مقابله با قاچاق کالا در استان مرکزی تشدید شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با اصناف و بازاریان اظهار داشت: اصناف و کسبه به عنوان بازوی دولت همیشه همراه نظام و دولت بوده و آن را یاری می‌دهند و این در حالی است که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با اصناف و بازاریان اظهار داشت: اصناف و کسبه به عنوان بازوی دولت همیشه همراه نظام و دولت بوده و آن را یاری می‌دهند و این در حالی است که ارتباط بین دولت و اصناف باید دو سویه باشد که در این راستا چالش‌های مطرح شده باید از سوی اصناف دسته‌بندی و برای بررسی رسیدگی با مدیران مربوطه مطرح شود.

وی افزود: باید در راستای حفظ امنیت تجارت و معیشت مردم و اصناف نظارت‌‍‌های لازم بر مقابله با قاچاق انجام شود تا از این جرم‌ها و تخلفات جلوگیری شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: کیفیت پخت و بهره‌مندی از نان که  قوت پایه خانواده‌های ایرانی است موضوعی است که به طور جدی باید پیگیری شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: از زمان شکل‌گیری نهضت امام راحل در سال ۴۲ تا سال ۵۷ و پیروزی انقلاب کسبه و بازاریان نقش موثری داشتند که امروز هم به عنوان یکی از ارکان مهم در اقتصاد کشور و اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و بررسی می‌شوند.

وی اضافه کرد: کسیه و بازاریان با توجه به اینکه شرایط نامساعد زندگی مردم را فراگرفته باید تا مساعد شدن شرایط نسبت به وجود دستفروشان و وانت‌بارها صبور باشند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امروز در حوزه نان، دولت و نانوا ضرر می‌دهند و از طرفی مردم نیز از کیفیت نان ناراضی هستند، دولت سالانه ۸۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند اما همچنان مردم ناراضی هستند، باید در مقابل چالش‌ها صبوری کرد و البته برای برطرف کردن آنها نیز باید تعامل و هم‌افزایی داشت.

آقازاده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت هر ساله  80 هزار میلیارد ریال یارانه به بخش آرد و نان می‌دهد اما مردم رضایت کافی را ندارند که این مهم باید به عنوان یکی از محور‌های اساسی و مهم در سطح ملی پیگیری شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد