تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 15:23
کد خبر : 19470

استاندار ایلام: اقامه نماز موجب ارتقا شخصیت می شود

استاندار ایلام:  اقامه نماز موجب ارتقا شخصیت می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در مجتمع امور تربیتی ایلام با بیان اینکه نماز و تمامی حرکاتی که انسان در آن باید انجام بدهد سرشار از راز و اسرار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در مجتمع امور تربیتی ایلام با بیان اینکه نماز و تمامی حرکاتی که انسان در آن باید انجام بدهد سرشار از راز و اسرار است افزود: نیت انسان در نماز به معنای جهت گیری تفکر انسانی به سوی اهداف روشن و تعظیم در رکوع و سجود در واقع شکستن غرور و تکبر انسان است.
وی ادامه داد: اقامه نماز سعادت دنیوی و اخروی فرد را تضمین و هرچه فرد در زندگی حاصل کند نتیجه نماز و توجه به این فریضه الهی است.
استاندار ایلام تاکید کرد: نماز در واقع درس عملی برای زندگی سعادتمند و توشه آخرتی است که هر مسلمانی باید آنرا بجا بیاورد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این اجلاس گفت: به همت سپاه تاکنون ۱۲۸مسجد در مناطق مختلف استان احداث و اکنون مورد استفاده مردم قرار دارد.
سردار سید صادق حسینی بیان کرد: علاوه بر این در تکمیل و ساخت ۵۰مسجد استان نیز همکاری شده و ۲۵خانه عالم برای استقرار مبلغان دینی ساخته شده است.
وی با یبان اینکه به همت سپاه پاسداران اکنون عملیات ساخت ۸۰مسجد در استان در دست اجراست گفت: ۵۳ مسجد و ۲۶خانه عالم دیگر نیز در ِآنده احداث خواهد شد.
در پایان این اجلاس از مدیران ۱۴دستگاه اجرایی استان از جمله بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل زندان ها به عنوان دستگاه برتر حوزه نماز تجلیل شد.
خبرنگار: آزاده خرم***انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
۷۱۷۱/۶۰۳۴

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد