تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 6:29
کد خبر : 79855

اجرای طرح آزادسازی زندانیان غیرعمد و مالی به نام شهید سلیمانی در قزوین

اجرای طرح آزادسازی زندانیان غیرعمد و مالی به نام شهید سلیمانی در قزوین

بهمن حیدری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و با اجرایی شدن طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی، ۷ زندانی مالی با پرداخت کمک نقدی از زندان‌های این استان آزاد شدند. حیدری به همکاری

بهمن حیدری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و با اجرایی شدن طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی، ۷ زندانی مالی با پرداخت کمک نقدی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

حیدری به همکاری خیران در راستای اجرای طرح آزاد سازی زندانیان غیر عمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی اشاره و مطرح کرد: در راستای اجرای این طرح و به همت گروه جهادی انصارالمهدی (عج) بسیج دانشجویی استان و مشارکت خیرین این کار پسندیده صورت پذیرفت.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: همکاری دانشجویان بسیجی استان و خیرین در راستای طرح آزادسازی زندانیان غیر عمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی و جلب رضایت شکات قابل تقدیر است.

وی به برگزاری جلسات متعدد به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اشاره و تصریح کرد: برخی از مددجویان زندان‌ها به دلیل عدم توانایی پرداخت مبالغ خرد مالی در زندان به سر می‌برند که با همکاری دانشجویان بسیجی در صدد ایجاد زمینه آزادی این زندانیان هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد