تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 13:52
کد خبر : 19465

کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر آموزش می‌بینند

کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر آموزش می‌بینند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حیدر ساجدی بعد از ظهر دوشنبه در افتتاح کارگاه آموزشی کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی حمایت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حیدر ساجدی بعد از ظهر دوشنبه در افتتاح کارگاه آموزشی کارشناسان و بازرسان دستگاه‌های کاشف استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدات داخلی است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی کاهش وابستگی به دیگر کشورها را تا حد ممکن کاهش دهیم و به درجه‌ای از خودکفایی برسیم که در برابر ناملایمات و توطئه‌های دشمنان در امان باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: باید در این راستا علاوه بر مبارزه با کالای قاچاق مانع ورود کالای مشابه به کشور شویم.

وی بیان کرد: اگر مانع ورود کالای قاچاق و کالاهای مشابه تولید داخلی به کشور نشویم تولید کنندگان قادر به رقابت نخواهند بود و به علت ضرر و زیان، کارگاه‌های تولیدی خود را تعطیل خواهند کرد و در نتیجه افراد شاغل در آن بیکار خواهند شد.

ساجدی بیان کرد: کالای قاچاق علاوه بر ضربه به تولید داخلی از آنجا که هیچ‌گونه نظارت بهداشتی و قرنطینه‌ای بر آن اعمال نمی‌شود علاوه بر احتمال ورود کالای ممنوعه، تهدید جدی برای سلامت جامعه است.

سرپرست سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با برگزاری اینگونه کارگاه های آموزشی شاهد ارتقاء علمی کارشناسان و هماهنگی بهتر دستگاه های اجرایی در زمینه مبارزه با قاچاق خواهیم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد