تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 10:46
کد خبر : 19202

روز پرکار پلیس همدان در برخورد با قاچاقچیان

روز پرکار پلیس همدان در برخورد با قاچاقچیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز جمعه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در عملیات نخست ۱۳۶ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک خودرو وانت کشف شد و یک قاچاقچی کالا نیز دستگیر شد.وی اضافه کرد: همچنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز جمعه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در عملیات نخست ۱۳۶ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک خودرو وانت کشف شد و یک قاچاقچی کالا نیز دستگیر شد.
وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه کامیون کانتینربر حامل کالای گمرکی قاچاق شامل ۵۵۹ هزار عدد انواع لوازم خانه به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی ۲ قاچاقچی را دستگیر و از آنها ۵۲۲ تخته پتو به ارزش ۷۰۰ میلیون کشف کردند.
سردار کامرانی صالح اظهار کرد: همچنین در عملیات دیگری هفت هزار و ۹۸۰ نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای در کف خودروی وانت جاسازی شده بود به همراه ۲ هزار و ۹۹۰ پاکت تنباکو به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.
وی تاکید کرد: اعتماد بالای شهروندان به پلیس بزرگترین سرمایه اجتماعی برای انتظامی این استان است.
به گفته فرمانده انتظامی استان همدان ۹۴ باند قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری تا ۲۴ مهر ماه امسال در این استان متلاشی و منهدم شده است
۷۵۲۶/۲۰۸۷
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد