تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 8:13
کد خبر : 19136

مدارس اردبیل با کمبود نمازخانه مواجه است

مدارس اردبیل با کمبود نمازخانه مواجه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، توسعه کمی مدارس با وجود تأکیدات در برخی مواقع به توسعه کیفی بی‌توجه بوده و همچنان در بسیاری از مدارس کمبود فضاهای تربیتی و پرورشی احساس می‌شود. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با اذعان به دایر بودن دو هزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، توسعه کمی مدارس با وجود تأکیدات در برخی مواقع به توسعه کیفی بی‌توجه بوده و همچنان در بسیاری از مدارس کمبود فضاهای تربیتی و پرورشی احساس می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با اذعان به دایر بودن دو هزار و ۳۴۴ مدرسه در سطح استان افزود: از این تعداد تنها هزار و ۶۱۹ مدرسه دایر است.

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از این تعداد ۴۳۵ نمازخانه مستقل، ۸۷۹ مورد کلاسی و ۳۰۵ مورد چندمنظوره بوده و در مجموع متراژ کل نمازخانه‌ها ۵۴ هزار و ۹۲۹ مترمربع است.

وی با بیان اینکه مدارس استان با کمبود نمازخانه مواجه هستند، در خصوص اقامه نماز در مدارس نیز افزود: در ۲۶۶ مدرسه نماز جماعت با روحانی و در هزار و ۴۵ مدرسه نماز جماعت با پیش نماز فرهنگی برگزار می‌شود.

ناصری ایجاد فضاهای تعلیم و تربیت در مدارس را ضروری دانست و تاکید کرد: ضروری است در هنگام احداث مدارس به ایجاد فضاهای تعلیم و تربیت توجه ویژه شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد