تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1396 - 11:27
کد خبر : 19096

کشف محموله ظروف آشپزخانه قاچاق در نظرآباد

کشف محموله ظروف آشپزخانه قاچاق در نظرآباد

سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در پی گشت زنی در محور خروجی اتوبان به یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل اجناس مشکوک شدند. وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات

سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در پی گشت زنی در محور خروجی اتوبان به یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل اجناس مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات هوشمندانه با توقیف خودرو و بازرسی از اقلام موجود در پیکان وانت، موفق به کشف ۴۲ عدد قابلمه و تعداد ۲۰ دستگاه اتو خارجی قاچاق ساخت کشور فرانسه شدند.

فرمانده انتظامی نظرآباد با اشاره به اینکه ارزش این محموله در حدود یکصد میلیون ریال است، تاکید کرد: کلیه کالاهای مذکور فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی بوده و در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه اجناس جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس نظرآباد بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی،   همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد