تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:43
کد خبر : 18963

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در آذرشهر

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در آذرشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سرهنگ «یدالله رستمی» در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو وانت نیسان را متوقف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سرهنگ «یدالله رستمی» در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو وانت نیسان را متوقف کردند. 

وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۲۶ هزار و ۸۸۰ بسته توتون تنباکو، ۲۶۰ هزار نخ سیگار، ۱۸ حلقه لاستیک و ۷۸ ثوب البسه زنانه قاچاق کشف کردند. 

این مقام انتظامی با بیان این‌که دو قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند، افزود: متهمان، محموله قاچاق کشف شده را از استان‌های مرزی بارگیری و قصد انتقال به استان‌های مرکزی کشور را داشتند که در آذرشهر دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی آذرشهر ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان دو میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد