تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:04
کد خبر : 18955

اجلاس استانی نماز در قزوین برگزار می شود

اجلاس استانی نماز در قزوین برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز اظهار کرد: توجه به نماز به عنوان مهم ترین فریضه دینی قعطا باعث حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده خواهد شد. وی ادامه داد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز اظهار کرد: توجه به نماز به عنوان مهم ترین فریضه دینی قعطا باعث حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به این امر که اقامه نماز سرچشمه تمامی ارزش های دینی و اعتقادی است می بایست مورد توجه بیشتری واقع گردد و در جامعه ی امروزی که فضای مجازی و دیجیتال محل ارجاع عمومی است اطلاع رسانی و مقابله فرهنگی با هجمه های دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.

معاون استاندار ادامه داد: عنوان اجلاس بسیار هوشمندانه انتخاب شده است با عنایت به اینکه بهره مندی از این فضا می تواند در ترویج این فریضه دینی بویژه در قشر نوجوان و جوانان موثر واقع شود.

حبیبی تاکید کرد: فضای محیطی شهری می بایست رنگ و بوی اطلاع رسانی اجلاس استانی نماز گیرد و این حرکت عظیم فرهنگی ضرورت دارد که با مشارکت جدی تمامی مدیران و مسئولان رقم بخورد.

وی افزود: در استان آمادگی لازم برای برگزاری اجلاس نماز وجود دارد و برنامه ریزی ها نیز در حال اجرایی شدن است.

در این جلسه حاضران به بیان گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده پرداختند.

اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» ۲۶ آذر ماه جاری با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد