تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 6:34
کد خبر : 18750

محموله ۲.۵ میلیاردی کالای قاچاق در جاده اندیمشک -خرم آباد توقیف شد

محموله ۲.۵ میلیاردی کالای قاچاق در جاده اندیمشک -خرم آباد توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک دو دستگاه کامیون حامل کالای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور اندیمشک – خرم آباد شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از ۲ کامیون توقیف شده تعداد ۸۵۶ کارتن روغن موتور ۲۷ کارتن قیچی خیاطی و ۶۱۴ کارتن انواع کارد میوه خوری قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲.۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:۲ متهم در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: قاچاق خیانت سودجویان و فرصت طلبان به اقتصاد ملی و تولید داخلی است لذا مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان است.
۷۲۷۸/۶۰۶۸
دریافت کننده:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد