تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 10:39
کد خبر : 18706

مدیران دارالقرآن‌های همدان از مراکز قرآنی اراک بازدید می‌کنند

مدیران دارالقرآن‌های همدان از مراکز قرآنی اراک بازدید می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی،  25 نفر از مدیران و کارشناسان دارالقرآن‌های استان همدان از دارالقرآن‌ها و مدارس قرآنی آموزش‌وپرورش اراک بازدید می‌کنند. سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در این رابطه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی،  25 نفر از مدیران و کارشناسان دارالقرآن‌های استان همدان از دارالقرآن‌ها و مدارس قرآنی آموزش‌وپرورش اراک بازدید می‌کنند. سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در این رابطه گفت: امروز، ۱۱ آذرماه کاروانی متشکل از ۲۵مدیر و کارشناس دارالقرآن و مدارس قرآنی استان همدان به اراک جهت بازدید از دارالقرآن عباسیان و دیگر مدارس قرآنی و تبادل نظر و تجریبات به اراک سفر می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز نشست داخلی با حضور مدیران قرآن همدان برگزار می‌شود و فردا، ۱۲ آذر نیز جلسه هم اندیشی و سپس بازدید از ۴مدرسه قرآنی و دارالقرآن آموزش‌وپرورش انجام خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد