تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 8:45
کد خبر : 18686

نخستین نماز جمعه مسجد الروضه پس از حادثه مرگبار

نخستین نماز جمعه مسجد الروضه پس از حادثه مرگبار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رویترز؛ پس از گذشت یک هفته از مرگ‌بارترین حادثه تروریستی سالیان اخیر مصر که طی آن بیش از ۳۰۰ نفر جان باختند، بازماندگان این حادثه با برگزاری نماز جمعه، برای کشته‌شدگان سوگواری کردند.

نماز جمعه مجروحان مسجد مصر در میان تدابیر شدید امنیتی/ انگلیسیبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رویترز؛ پس از گذشت یک هفته از مرگ‌بارترین حادثه تروریستی سالیان اخیر مصر که طی آن بیش از ۳۰۰ نفر جان باختند، بازماندگان این حادثه با برگزاری نماز جمعه، برای کشته‌شدگان سوگواری کردند.

نماز جمعه در حالی برگزار شد که نیروهای امنیتی، ایستگاه‌های بازرسی در ورودی‌های روستا و نقاط منتهی به مسجد ایجاد کرده بودند.

یکی از نمازگزاران با بیان اینکه پدر، برادر و چند تن از اقوام خود را در این حادثه از دست داده است، گفت:‌ بیرون مسجد نشسته بودم که دیدم افراد مسلح از هر طرف به سمت مسجد آتش گشودند. 
منطقه سینا از اواسط سال ۲۰۱۳  از زمانی که محمد مرسی توسط ارتش از قدرت برکنار و بازداشت شد، شاهد گسترش فعالیت‌های تروریست‌ها و شبه‌نظامیان بوده است. در این مدت صدها نفر از نیروهای امنیتی و غیرنظامیان کشته شده‌اند/.

نماز جمعه مجروحان مسجد مصر در میان تدابیر شدید امنیتی/ انگلیسی

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد