تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 8:49
کد خبر : 18579

اتحاد مسلمانان حول محور قرآن و اهل بیت تنها راه نجات است

اتحاد مسلمانان حول محور قرآن و اهل بیت تنها راه نجات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی که به مناسبت هفته وحدت قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخنرانی می کرد با بیان این که اسلام دین کامل و جامعی است، افزود: پیامبر اسلام(ص) افضل انبیا و کل عقل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی که به مناسبت هفته وحدت قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخنرانی می کرد با بیان این که اسلام دین کامل و جامعی است، افزود: پیامبر اسلام(ص) افضل انبیا و کل عقل و عقل کل است.

وی اضافه کرد: خدای متعال در قرآن پیامبر(ص) را دارای صفات پسندیده معرفی کرده و می فرماید « یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیر» رسالت پیامبر دعوت به توحید ونجات بشریت است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) از طریق موعظه و بیان احکام و اعتقادات و با اخلاق حسنه دعوت به توحید ونجات بشریت را به عنوان تکلیفی الهی انجام داد و نتیجه آن شد که «یدخلون فی دین الله افواجا» ، اگر همه مردم به دستورات دینی عمل کنند، اهل نجات هستند.

حسینی با بیان این که نجات، با اتحاد حول محور قرآن و اهل بیت محقق می شود، اضافه کرد:دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اسلام، چه ازطریق جنگ یا توطئه ها واختلاف افکنی و چه از طرق دیگر که مانع پیشرفت اسلام می شود، بوده اند.

وی ادامه داد: اگر همه مسلمان ها تمسک به قرآن کنند که فرمود «واعتصموا بحبل الله جمیعا» دشمنان مایوس می شوند واسلام با قدرت به اهداف عالی خود خواهد رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد