تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 11:32
کد خبر : 18553

شبکه های اجتماعی متهم اصلی طلاق

شبکه های اجتماعی متهم اصلی طلاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالحسین ابراهیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ با اشاره به رشد طلاق در بین زوج ها به ویژه زوج های جوان تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از این طلاق ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالحسین ابراهیمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ با اشاره به رشد طلاق در بین زوج ها به ویژه زوج های جوان تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از این طلاق ها به دلیل شبکه های اجتماعی است و این امر همواره خانواده های ما را تهدید می کند.

ابراهیمی گفت: یکی دیگر از عوامل طلاق در این کشور، عدم آشنایی یا کوتاه بودن مدت آشنایی با همسر قبل از ازدواج است.

وی با بیان اینکه طلاق در اصطلاح فقهی، منفورترین حلال خداست افزود: شبکه ها اجتماعی در روابط اجتماعی و خانوادگی بسیاری از مردم تاثیر نامناسب دارند و موجب طلاق بین آنان می شود.

 مسئول دفتر رسمی ازدواج شماره ۶۴ شهرستان دیر تصریح کرد: ترویج سبک زندگی غربی در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در افزایش آسیب های اجتماعی را در جامعه دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: زوج های جوان امروزی آموزش های لازم را نمی بینند البته مشاوره های قبل از ازدواج وجود دارد ولی کافی نیست و باید اساتید و دانشگاهیان ما برای این معضل راهی بیابند.

/ انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد