تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 12:23
کد خبر : 77969

امام جمعه بوشهر: مکتب شهید قاسم سلیمانی استکبار ستیزی است

امام جمعه بوشهر: مکتب شهید قاسم سلیمانی استکبار ستیزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اعلام کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی معاصر برای همگان مطرح و راه او که همان راه ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری و خدمات مردمی است را باید بعنوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اعلام کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی معاصر برای همگان مطرح و راه او که همان راه ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری و خدمات مردمی است را باید بعنوان یک الگو معرفی و نهادینه کرد.

وی بیان کرد: از تمام نهادهای انقلابی، مردمی و جهادی تقاضا دارم پیرامون شخصیت گرانقدر و ارجمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های ارزشمند بصیرتی و فرهنگی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ۹ دی ماه روز بیعت مردم با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است، گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و امید می‌رود همواره این روز که نماد بصیرت مردم، هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و مبارزه با استکبار و مزدوران آن است گرامی داشته شود.

وی با اشاره به خسارت سیلاب ۱۶ آذرماه اضافه کرد: از تمام مسئولان تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر بازسازی مناطق آسیب دیده را آغاز و نسبت به جبران خسارت‌های شهری و روستایی مناطق سیل زده اقدام کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان در این شرایط سخت معیشتی و شیوع ویروس کرونا، خدمتگذار مردم آسیب دیده ناشی از سیلاب باشند و مشکلات آنان را به طور کامل،سریع و پرشتاب برطرف کنند.

وی ادامه داد: براساس برخی گزارش‌ها برخی از مراکز صنعتی و اداری، حقوق کارگران و کارمندان خود را با تأخیر چند ماه پرداخت می‌کنند که این کار نوعی ظلم بوده و لازم است هر چه سریع‌تر و به موقع حقوق قشر کارگر و کارمند پرداخت شود تا زندگی آنان دچار بحران و مشکل نشود.

صفایی بوشهری از تمام مسئولان خواست کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم از جمله روغن، کپسول گاز و نفت را به موقع در اختیار مردم قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد