تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 9:12
کد خبر : 18124

استفاده از نیروهای نظامی و اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق کالا/ باید مازراتی و پورشه قاچاق را هم امحاء کنیم

استفاده از نیروهای نظامی و اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق کالا/ باید مازراتی و پورشه قاچاق را هم امحاء کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت آتیه با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا به داخل کشور گفت: در زمینه قاچاق دو نکته خیلی مهم وجود دارد؛ یکی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت آتیه با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا به داخل کشور گفت: در زمینه قاچاق دو نکته خیلی مهم وجود دارد؛ یکی امحای کالای قاچاق به هر قیمت و ارزش و دیگری عزم و اراده جدی و هماهنگی بین همه دستگاهها برای جلوگیری از قاچاق.

وی افزود: اگر کالای قاچاق کشف شد باید آن را از بین برد و امحاء کرد تا قاچاقچی بداند که هزینه سنگینی برای کار قاچاق می پردازد. مثلا اگر حتی خودروی مازراتی و یا پورشه کشف شد باید آن را از بین برد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: چون قاچاق می تواند گسترده باشد، برای جلوگیری از آن عزم و هماهنگی بین همه دستگاهها را می طلبد.
کوهکن افزود: باید مبادی رسمی واردات کالا را تجهیز و از ورود هر گونه کالای قاچاق ممانعت کرد.
وی با بیان اینکه عمده قاچاق از راه‌های غیر رسمی وارد کشور می شود، اضافه کرد: استفاده از نیروهای نظامی و اطلاعاتی برای جلوگیری از قاچاق به داخل کشور یک امر لازم و ضروری است و پیشنهادم این است تا برای جلوگیری از قاچاق از این نیروها استفاده شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آمادگی مجلس برای تصویب قوانین مورد نیاز در این زمینه خبر داد و افزود: اگر نیاز به اصلاح و یا تصویب قوانین جهت جلوگیری از قاچاق باشد این آمادگی در مجلس وجود دارد که مساعدت شود.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد