تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 11:28
کد خبر : 18036

امام جمعه پارسیان: روحیه بسیجی لطمه های دشمن را رفع می کند

امام جمعه پارسیان: روحیه بسیجی لطمه های دشمن را رفع می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شیخ هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه پارسیان افزود: هرکجا نظام و کشور به بسیج احتیاج پیدا کرد بی محابا وخالصانه ورود و خدمت می کند. امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شیخ هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه پارسیان افزود: هرکجا نظام و کشور به بسیج احتیاج پیدا کرد بی محابا وخالصانه ورود و خدمت می کند.
امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نهم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت حجت (عج) گفت: اندیشه مهدویت به دلیل مسأله امامت و جایگاه اعتقادی آن در فرهنگ شیعه که تداوم رسالت است، از اهمیت بالایی برخوردار است و امامت مقامی الهی است و امام، سرنوشت دین و دنیای مردم را بر عهده دارد.
میرزایی تأکید کرد: انتظار ظهور یک مصلح بزرگ آسمانی و استقرار صلح و عدل امری فطری است که زمان و مکان نمی شناسد و به قوم و ملتی هم اختصاص ندارد بلکه همه مردم بطور فطری منتظر هستند تا روزی برسد که به کمال مطلوب و زندگی شرافتمندانه دست پیدا کنند.
امام جمعه پارسیان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و بازدید چهره به چهره با آسیب دیدگان تصریح کرد: شکوه استقبال مردم در کنار سخنان آرام بخش رهبر عزیز انقلاب به واقع بهترین مرهمی بود بر زخم زلزله زدگان و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده که با ادبیات گوناگون احساس خودشان را این گونه تابلو می کردند که با آمدن رهبر عزیزمان دردها و مصیبت هایمان فراموش شد.
خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به جواب نامه مقام معظم رهبری به سردار سرافراز سلیمانی و اشاره به شکست سیاست های خباثت آلودی که ایجاد جنگ و نابودی مقاومت ضد صهیونیستی را هدف قرار داده بود، تصریح کرد: با توجه به نبود حصول نتیجه از دیپلماسی مذاکره باید از گذشته درس گرفت و بر دیپلماسی عزت و اقتدار اصرار کرد .
وی از حضور آحاد مردم و مسئولان سیاسی و نظامی استان در نخستین یادواره ۱۲۲ شهید غرب استان نیز قدردانی کرد.
۷۱۹۱ /۶۰۴۸
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد