تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 8:48
کد خبر : 17998

والدین خود را تکریم کنید که این به معنای تقوا داشتن است

والدین خود را تکریم کنید که این به معنای تقوا داشتن است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی بزرگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت های ایجاد شده در میان بندگان و مخلوقات به دلیل این است که بتوانیم همدیگر رو بهتر بشناسیم، اگر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی بزرگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت های ایجاد شده در میان بندگان و مخلوقات به دلیل این است که بتوانیم همدیگر رو بهتر بشناسیم، اگر همه مثل همه بودند اینطور نمیشد. اما تفاوت های ظاهری و خانوادگی و مناصب برای شما پیش خدا اعتبار نمی آورد.

وی گفت: اگر می خواهید خداوند شما را بپسندد، برای رضای خداوند گناه نکنید، وظایف خودتان را در ارتباط با خودتان، خانواده، خداوند، زیر مجموعه ها و بالا دستی ها، همسایگان و دیگران به نحوی انجام دهید که خدا بپسندد. به پدر و مادر خود احترام کنید و از هیچ خدمتی نسبت به والدین فرو گذار نکنید که این تقوا است، چون دیگر او ضعیف است و تو قوی شدی.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر در برابر نیش زبان پدر و مادر آرامش داشتید و لبخند زدید و دست و پای آنها را بوسیدید معلوم است که تقوا دارید و نزد خداوند از اعتبار و جایگاه بالایی برخوردار هستید. 

ادامه دارد..

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد