تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 12:48
کد خبر : 17785

۱۴ جهیزیه به زوج های جوان منطقه زلزله زده غرب کشور اهدا می شود

۱۴ جهیزیه به زوج های جوان منطقه زلزله زده غرب کشور اهدا می شود

محمد خامه یار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی جذب کمک های مردمی توسط ستاد اقامه نماز قم افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم تا با اهدای این جهیزیه ها و خرید و ارسال کانکس های مسکونی موقت به مردم زلزله زده، شهرکی را

محمد خامه یار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی جذب کمک های مردمی توسط ستاد اقامه نماز قم افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم تا با اهدای این جهیزیه ها و خرید و ارسال کانکس های مسکونی موقت به مردم زلزله زده، شهرکی را به نام کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب نامگذاری کنیم.
وی افزود: در حال حاضر با بارش ها و سردی هوا، مردم منطقه زلزله زده غرب کشور نیاز به کانکس های موقت مسکونی و وسایل گرمایشی دارند.
وی از مردم خواست تا کمک های نقدی خویش را به ستاد اقامه نماز قم واقع در خیابان شهدا، کوی ۲۲ تحویل دهند، ضمن این که شماره حسابی نیز به زودی از سوی این ستاد برای تسهیل در پرداخت هدایای مردمی اعلام می شود.
زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در جریان این زلزله ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه به کلی تخریب شد و بیش از ۱۵هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.
/۸۱۳۸/ ۱۱۷۵ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد