تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:29
کد خبر : 17763

کشف ۲۴ تن برنج خارجی/ ۳ میلیارد کالای قاچاق ضبط شد

کشف ۲۴ تن برنج خارجی/ ۳ میلیارد کالای قاچاق ضبط شد

سرهنگ صفر عبدالوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز تاکید کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و براساس رویکرد سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان که مبارزه با قاچاق کالا

سرهنگ صفر عبدالوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز تاکید کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و براساس رویکرد سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان که مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت کارها قرار داده اند، تلاش خود را مضاعف کرده است.

وی افزود: شهرستان پلدختر به لحاظ شرایط اقلیمی و جغرافیایی ورودی استان های ایلام و خوزستان است که این مسئله تلاش دو چندان نیروی انتظامی را ایجاب می کند.

سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد: بر این اساس نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در یک هفته اخیر با ایجاد تورهای ایست و بازرسی در پاسگاه های برون شهری و پلیس آگاهی فعالیت های خوبی در رابطه با ورود کالای قاچاق و برخورد با سوداگران اقتصادی انجام داده است.

۲۶۹ قلم لوازم خانگی قاچاق ضبط شد

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در این مدت موفق به کشف محموله های کالای قاچاق از ۶ دستگاه انواع وسایل نقلیه تریلر کشنده، کامیون های ایسوزو و وانت نیسان شد.

وی افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل ۲۴ تن برنج خارجی، ۲۶۹ قلم کالای قاچاق لوازم خانگی شامل ۹۸۴ عدد چراغ قوه و ۹۸۰ جفت کفش است.

سرهنگ عبدالوند تصریح کرد: در این رابطه تعداد هفت نفر قاچاقچی کالای خارجی دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند و این کالاها به تعزیرات حکومتی شهرستان پلدختر تحویل داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد