تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 8:53
کد خبر : 17743

توقیف شناور حامل ۳۰ هزار پتو قاچاق در آبراه اروند رود

توقیف شناور حامل ۳۰ هزار پتو قاچاق در آبراه اروند رود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سرتیپ عبداله نظرپور اظهار کرد: این شناور تجاری حامل ۳۰ هزار تخته پتوی خارجی از بنادر امارات متحده عربی بارگیری شده و به سمت بندر خرمشهر در حال حرکت بود.وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سرتیپ عبداله نظرپور اظهار کرد: این شناور تجاری حامل ۳۰ هزار تخته پتوی خارجی از بنادر امارات متحده عربی بارگیری شده و به سمت بندر خرمشهر در حال حرکت بود.
وی ارزش این محموله را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشتر شناورهایی که در آب های شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان حامل کالای قاچاق هستند از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری می کنند.
سردار نظرپور گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های شمال غرب خلیج فارس و سواحل خوزستان کشف و ضبط شده است.
وی لوازم خانگی و قطعات خودرو ، لاستیک، پتو ، پوشاک و پارچه ، شکر و کنسروجات را مهمترین کالای مکشوفه قاچاق در امسال در آب های خوزستان اعلام کرد.
۳۰۵۰/۷۱۶۵/ ۶۰۳۷
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد