تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 9:41
کد خبر : 17209

عملکرد مراکز مشاوره خانواده زیر ذربین نظارت

عملکرد مراکز مشاوره خانواده  زیر ذربین نظارت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد باقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت : در ۳ماهه ی گذشته ۲۸مرکز مشاوره خانواده به صورت میدانی ومستمر توسط کارشناسان معاونت اجتماعی دادگستری کرمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد باقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت : در ۳ماهه ی گذشته ۲۸مرکز مشاوره خانواده به صورت میدانی ومستمر توسط کارشناسان معاونت اجتماعی دادگستری کرمان مورد بازدید قرار گرفته اند.

وی ادامه داد:در این بازدید ها شاخص های مختلفی از جمله تعداد متخصصان شاغل درمراکز،امکانات، درصد سازش، نوع مجوز، نوع و کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین طلاق در مراکز مشاوره مورد بررسی قرار گرفت.

اسلامی عنوان کرد:در راستای بهبود کیفیت خدمات مشاوره ای به مراجعین طلاق فرم های یکسانی جهت رسیدگی به پرونده های طلاق در مراکز مشاوره تهیه و تنظیم شده است.

این مقام قضائی افزود: به منظور هماهنگی بیشتر و وحدت رویه در فرایند مشاوره پرونده های طلاق دستورالعمل رسیدگی به پرونده های طلاق در فرآیند مشاوره توسط معاونت اجتماعی تدوین و به مراکز مشاوره خانواده ارائه شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد